LYXMASKIN!!!

 

Jag har köpt en ny tvättmaskin!

 

Den är som ett rymdskepp!

Egentligen så hade vi redan en fungerande tvättmaskin men jag hade gått och suktat efter denna men den är så dyr så jag har inte ens tänkt tanken längre än att "en sån vill jag ha".

Så en dag så var det en annons i Metro om ett väldigt bra pris på denna maskin.

Kunde inte stå emot och köpte den för 7.990:- istället för ca 12.000:-

 

Nu har jag ägt den ett par månader och jag tycker att den är värd varenda krona!

Vi tvättar ganska mycket och denna maskin tar dubbelt så mycket tvätt som den vi hade innan.

Förut så spenderade jag en hel lördag eller söndag med att tvätta. Nu tar det minst halva tiden!

Tid som jag kan använda till att baka bröd eller något annat roligt med. Dessutom så drar den lite enegi så vem vet den tjänar nog ihop sig med tiden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0