Pizzabullar

 

Eftersom barnen kommer hem från skolan ett par timmar innan någon av oss föräldrar så är det bra om det finns något mellanmål till dem när de kommer hem.

Pizzabullar är perfekt!

 

Man bakar som vanliga bullar (uteslut kardemumma i degen). Fyll dem sedan med tomatsås skinka och lite ost. Toppa dem med ost och pizzakrydda.

 

Jag räknade ut att varje bulle på ett ungefär skulle kosta 2,50kr - det är stor skillnad mot att köpa risifrutti eller Billys pan pizzor som vi ofta gjorde innan!

 

Baka dubbelsats så spar du lite tid också genom att det såklart blir fler bullar.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh det ser jättegott ut! Barnen kommer bli glada! :)



Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt märke och mitt skapande.

issafashion.blogg.se

2010-03-28 @ 19:15:04
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0