Spara pengar? Döm själva?

Vid den här tiden på året så startar det en stor REA i de flesta klädbutiker.

Båda barnen behöver nytt - och då brukar jag passa på att fynda!

Det blev två grå munkjackor från JC, en röd Adidas munkjacka från Stadium,  och en t-shirt från JC.
Till mig själv fyndade jag en svart  Jeans jacka från JC. Något som jag tänkt att skaffa ett tag. Den jackan jag har håller inte måttet när man vill vara fin på en uteservering en lite kylig sommarkväll.
Som jag skrev i tidigare inlägg så ligger inte sparandet högst just nu utan i sommartid vill jag njuta av vädret och unna mig lite extra.

Funderar på att ta en sväng till stan på Onsdag igen för att se om jag kan fynda lite mer.

Allt jag köpt var på halva priset. Det känns som att jag sparar massor genom att handla på REA. Saker som vi ändå hade behövt skaffa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0