TID

De senaste veckorna har jag ju som jag skrivit innan varit sjukskriven.
Då får man mycket tid. Speciellt när man inta kan röra kroppen och göra
en massa hemmafix.
Dagarna har jag tillbringat i soffan, i sängen och framför datorn.

Handlat på tradera skrev jag om att jag gjort och nu har jag även lagt ut fem par
märkesjeans som blivit för små eller som inte gillas av sönerna.

Jag brukar ge bort barnens urvuxna kläder men denna gången
tänkte jag försöka tjäna en slant. På lyxfällan brukar de kränga av allt av värde, 
i de skuldsattas hem och det verkar funka. Så jag prövar! Om det blir någon vinst ska
jag sätta in pengarna på ett sparkonto som skall få växa till något roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0