Sparat pengar i dag på REA.

 

I dag begav jag mid traditions enligt ut på mellandags REA.

Sparade många sköna slantar i dag.

2 par Levis jeans till 13 åringen. Båda paren var halva priset så där sparade vi 950kr totalt. Köpte två par eftersom han var i behov av det och för att det var så bra pris!

Ett par inneskor till 13-åringen blev det också. Dessa kostade 600 kr och priset innan var 1100kr så där sparade vi 500kr. Även dessa skor var han i behov av.

Sen köpte jag en grå cardigan till mig för 149kr också halva priset och en tunika för 225kr även den halva priset.

 

13-åringens jeans och skor är ren vinst för det skulle vi ändå köpt. Kläderna till mig var väl inte nödvändiga men väldigt användbara så jag är toppennöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0