Utanför ramarna....

Jag inspireras av folk som downshiftar och folk som har slutat att shoppa utan att tänka, och köpa sånt som de egentligen inte behöver.

Men i dag har jag ramlat dit. Vi besökte en Stadium outletbutik i dag. Hittade en del gymnastikkläder till yngsta sonen och det var något vi har planerat att köpa.
Så hängde den där. En svart Peak Performance kjol för halva priset. Visserligen har jag en svart liknande kjol hemma så egentligen hade jag inte alls ett behov av denna kjol.

Jag har 30 mil till denna affär och kände att jag inte kunde åka tillbaka ifall jag skulle ångra mig så jag köpte den. Nu hoppas jag på att jg gjort rätt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här i efterhand så var det inte ett så bra köp. Jag har bara använt kjolen 3-4 ggr. Den är lite kort tycker jag.

Man får lära sig av sina misstag!

2010-11-28 @ 12:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0